Im Carcar

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Roxas Gui

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

请帮忙click一下:

任何询问:carrienekhf@hotmail.com

Home

六月天的尾声。。婚礼筹备之感恩1

虽然婚礼还有半年,真的谢谢一路上帮我很大忙的朋友,

真的感激,也许帮我不是必然,

但真的很感动你们的每一个帮忙,

帮我找婚纱的朋友,帮我化妆的朋友,

出很多ideas的朋友,帮我渡过婚前忧郁症的朋友哈哈,

心存感激。啊。。认识你们真的是我前世修来的福。

你,你们,谢谢。计划还是进行。我并不是世纪婚礼,但我却感受到你们对我的祝福。\



婚礼筹备(4)
人因梦想而伟大,我想与dear劳碌奔波,
应该是值得吧,咱们两自从知道自己要背负着一个未来的家园,而不停的奋斗,不停的耕耘,
希望真正可以拥有属于自己的家园。
这就是我们为何跨出很大步,
连梦也没想过,
这也就是为什么我没得去旅行,总有要割舍一些些梦想来换取未来的大梦,
我想两年前这个梦对我们来说很遥远,但中间的插曲,中间的不愉快,或许只是短暂,
但终究我们还是要落地了,
也是要有个靠岸的地方。
有所期待,但还是难免有所顾虑,
毕竟要维持未来的家园还是有很大的学问,
我每天都在学习。
拥有家的起步就是家园(不是菜园),这意味着我们要比往常更加拚。我们的家可以不够大,但是一定要有温暖的感觉。
就像dear说为了我也好,豁出去有了这一切,
但是觉得甜蜜的噩梦就要开始。但我们终于有了属于我们的天空。
婚期还有5个月两个星期。
时间可以再慢一点点吗?




5 comments:

咖啡杯(Joan) said...

Congrats dear finally get your house -) I wana be the guest one day ya ^^

carcarkeh said...

@joan: hahahaha sure mari mari home~

Vincent Cho said...

原来你们也是爱情长跑一族!恭喜你们啊!一定要享受这当中准备的种种过程哟!

carcarkeh said...

@Vincent: 看到你的部落格原来你也长跑很多年 ^^

Jess Sum said...

Saw your blog on FB, didn't realise you have blog too heh! After spent some times read few of your posts (can't read all, it's working hours and cannot type chinese here! >.<), I guess I've the only thing to tell you and I couldn't tell more because I'm touched by your words...

Congratulations to you and CK. Not many of us can reach to this stage (A long run of 11years), be tough like you always do. I couldn't stop my jealousy on you because I hope to be like you, turn the worries into happiness, enjoy your life the way you wanted, and most importantly you could be who you are always-no disguises needed(this is the thing I wished the most).

May you and CK be blessed by God always. :)

Post a Comment

Thanks By Carcar Keh